i'm back!!!




aku kembali lagi..
Sudah hampir dua tahun aku telah meninggalkan aktiviti membuat karangan seperti ni. Ye la nk buat blog kena cerita pasal ni, pasal tu, pot pet pot pet.ntah apa2...
Tapi mengikut keadaan semasa yg ada sedikit kebosanan pada waktu malam, dan mendengar laungan merdu roommate aku yang sedang tidur nyenyak bagaikan bunyi Monster, aku ingin kembali menulis blog untuk megisi masa kekosongan aku!!! dapat la menghadap depan laptop lama sikit, boleh la cakap sorang2, suka sorang2 time tulis blog ni.

aku kembali lagi..
Pada saat ini, waktu ini, aku melihat bintang, bulan sebab nk cari ilham apa aku nk tulis first post aku ni. aku rasa seperti zaman kolej aku waktu dulu je. Malam2 tengok bintang n bulan sambil-sambil tengok movies horror yang x takut langsung...
then, ada lah pebualan antara aku n kawan aku..

kawanku: kau tau x bulan n matahari saling mencintai??

aku dengan secara spontan ketawa sepuas2 nya... suara aku mengalahkan movie horror yang aku tengah tengok... kalo hantu dengar pon, dia lari sampai x cukup tanah, berenang lagi sampai kat selat melaka then terbang sampai kat pluto.. lebih kurang macam tu la takutnya dengar aku ketawa.. hihihihi. aku pon menjawab.

aku: aish.. betul ke??

kawanku: betul la... cuma bulan tidak kesempatan untuk melafazkan cinta pada matahari.. bila malam menjelma matahari tidak kelihatan. bila siang menjelma bulan tidak kelihatan. begitu la setiap hari. kedua2 nya menggunakan bintang sebagai "Postman" orang tengah tok melafazkan rasa rindu mereka. kalau kau tengok betul2 bintang berkelip2 pada waktu malam adalah disebabkan matahari menghantar pesanan rindu pada bulan...
dan begitulah sebaliknya..

hahahhaha.. aku ketawa lagi..

aku: mengalahkan cerita romeo n juliet la...

kawanku: nanti kau akan faham la.. bintang adalah orang tengah.. bila kamu kesunyian pada waktu malam, kamu tengok la bintang. dan yakinkan lah kepada bintang, dalam kamu kesunyian itu ada orang yang merindui mu!!!!

aku mencuba ambil hati kawanku ini..

aku: ok2.. aku try ea..

kawanku: TAKE UR TIME!!! .... aku kembali lagi..

aku kembali lagi..
Setelah banyak aku menceritakan hal kawanku yang belum ada jawapan nya lagi, korang semua mulai berfikir apakah kesudahannya dan aku disini sedang sibuk menulis blog untuk post aku yang pertama sambil mendengar lagu obsessed from Mariah carey... lagunya boleh tahan laa.. Why u so obsessed with me?? aiyoo.. aku ponn tapaham...




aku kembali lagi..
untuk post aku yang pertama dengan penuh tanda tanya..


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz