Smile always..



Dalam menempuh liku-liku kehidupan, aku terus dengan senyuman walau apa dugaan yg mendatang."SeNyuM SokMO" itulah aku.. Ketika ini, aku yang masih Study, sedangkan most of my friends telah menempuh ke alam pekerjaan dan dapat earn money from their own( walaupun dioarang ada makan gaji buta).

Bgaimanakah rasa bila berkerja?? itulah persoalan yang bermain difikiran aku. melihat gelagat mereka yang selalu memperkecilkan aku (walaupun aku yang sudah kecil) bahawa student tidak setaraf dengan orang yang sudah bekerja, Masih lagi menggunakan duit ibubapa. aduiyaaa... Parah jugak kena macam ni!!!! cam sial je diaorang ni. aku merasa sesuatu yang berlainan. aku hanya memberi senyuman untuk berbalas gelagat mereka itu. then, aku berkata, korang semua perlu la tanggung aku atas nama persahabatan.jom kita p tengok movies. jom kita p klcc. jom kita p makan. tapi korang belanja k. haha.. best jugak jadi student ni.







Pada aku, melanjutkan pelajaran adalah diutamakan. tambahan pula, aku masih lagi belum puas dengan kehidupan aku. aku perlu masa untuk lepak, hang out, mencuba benda baru dan aku merasakan melanjutkan pelajaran adalah solution yang paling baik untuk buat semua ni.hihihi.. aku juga seperti belum bersedia untuk menghadapi alam perkerjaan. dimana perlu komunikasi dengan bos. bagaimana rupa bos eaa??

cam ni kot muka boss.. hehehe~ cool je nampak~



setiap persoalan itu akan aku lalui suatu ketika nanti~~~.
Fahmi Aziz "SeNyuM SokMO".



To: ady hanif, afiq,
mujib, payed,
ady daud n maya...

u 're the best.. Jom hang Out!!! hehe


4 comments:

Anonymous said...

woi student org sibuk keje la... ade plak ajk melepak... hahahahaha~ mujib

Fahmi Aziz said...

sibuk ah sangat.. hahaha.. ok2 awal bulan je kte lepak!!! hehe

Anonymous said...

best ngat gitu... hahhahah.. doh ak pun nak ajok mg g tngk wayang gop r... hahhahaha - guru fahmiOKU-

Fahmi Aziz said...

to Orang OKU: hahahahha... jom2.. kte student lagi kan.. diaorang ah belanja kita makan2 tgk wayang.. kakakaka... diorang ah support kte.. hahahaha..

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz