Satay Tulang dan Tragedi Seremban~



Satay tulang?? Haa~ mesti korang tak pernah dengar satay seperti ini wujud di persekitaran anda. satay ini hadir tanpa disedari.. HAHA.


Agak peliknye bunyinye kan.. bagi aku, itulah makanan yang amat unik. aku juga pada mulanya agak kurang percaya adanya satay seperti ini. HAHA.. dah la tak pernah dengar pon.




Aku dan kawanku bertolak dari Kuala Lumpur ke Senawang,N9. semata-mata untuk menikmati makan malam yang agak pelik ini. sekali- sekala try la benda baru kan!! Ternyata satay ini memang wujud. Rasanye juga tidak lah seperti yang aku sangkakan. sedap hingga menjilat jari woo... Makan sekali pasti nak lagi. kompem~~ glurpp.



Sesudah nye makan malam tu, kami dengan perut kekenyangan bertolak balik ke kuala Lumpur. kawanku memecut 180km/j kat highway. waa.. laju giler kan.. takut gaks aku mase tuh.. tapi aku buat2 selambenye.. HAHAHA... xkn lah aku nk cakap slow la skit derr.. ish3.. nati dier cakap aku ni penakut.. HAHA.

aku pon mencari point untuk dier memperlahankan kelajuan tu.. aku bukak la cerita.. cerita pelik2 pon ada.. cerita tak masuk akal pon ada gaks. pot pet.. pot pet la dier mendengar cerita aku.. hehe~ kesian kat ko ek...

kelajuan kereta kami menurun semasa cerita aku didengari.. mesti best cerita aku kan.. Dalam pada itu, tiba2 kami mendengar bunyi yang agak pelik dari hadapan kereta.. bumm.. dan kereta tidak seberapa stabil. i means we lost control a bit lah.

dan kami yang dalam keadaan cuak tuh.. terus berhenti di tepi highway.. owh.. sh*t!!! tayar pecah... nasib baik drive slow.. kalo tayar pecah masa kitaorang bawak 180km/j.. nampak gayoo tak menolis blog la den!!! Kereta kompen pusing2 n terbalik.. fuhh.. memang lega lah masa tuh.. Umur panjang lagi kot~ alhamdulilah.. amin..

kitorang pon amek la tayar kat lam boot kereta.. argghh.. ada lagi 1 masalah ah..
allen key rim sport tak jumpa lap.. macam mane nk bukak rim sport.. hadoi.. len kali pakai rim biasa sudah.. HAHAHAHA.. dalam keadaan tak tahu nk buat apa.. nk bukak rim tuh x dapat then kitorang amek la gambar sket2.. pose la a bit.. HAHA..










hampir 1 jam kami memikirkan pe lg nk buat... tiba2 de 1 hilux behenti belakang kereta kami.. fuhh.. dier honk2 lagi.. HEHE.. rupa2nye polis bantuan highway.. lega btol lah diorang datang...

then.. diorang pon tolong kami bukak rim sport tuh.. sib baik diorang cukup tools untuk bukak rim tuh.. dan kami pon terselamat dari tragedi itu.. terima kasih abg polis.. muaxh3.. love u.. HAHAHA..






kadang2 rase gaks nyawaku macam telur kat hujung tanduk jep.. hurm~~
itulah ceritanye...
sekian~~

thanks 4 reading~~

4 comments:

Anonymous said...

bongok... penakut rupenye... hahahaha~

Fahmi Aziz said...

HAHAHAHA.... bawak kete cam haram... kalo aku drive xpe lah... de confident cket.. HAHA.

Anonymous said...

hahahaha~ itu baru 180kmh... blm 240kmh... hahahaha~

Fahmi Aziz said...

MANE boleh pergi 240kmh wei.. bukannye bawak BMW!!! HAHAHAHHAHAHA...

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz