Lapar~



aumm.. lapar giler lah malam nih.. xtao lah kenape.. den pon x tapaham...
tiba2 datang lah idea nk masak.. sbb semalam pon aku masak jugak.. tapi masak simple2 jep.. semalam aku masak nasi goreng uhh.. pedas nk mapuihh.... member aku pon makan sekali.. dier makan sampai terlompat2 n jerit2.. idong berair2... berdooh lahh.. HAHAHA.. btol lahh.. mmg btol pedas lahh.. sampai berpeluh2 kita makan.. nmpak gayo den xde bakat nk jadi chef lahh... haha.


berbalik kepada cerita asal aku.. bukan cerita nasi goreng semalam yg pedas nk mapuihh tuh... aku try lah google2 lam internet.. ye la bosan makan nasi goreng jep.. bukan sedap sgt pon yg aku bt.. kalo kat kdai tuh len ahh.. hahaha.. pikir punya pikir.. lame lah jugak.. tiba2 aku teringat nasi goreng ayam xde sayur + air nescafe o beng.. hehehe.. best la mse tuhhh.. i like it.. tu cerita dlo lahh.. hadoi~ terus jep bertambah lapar.... xkn lah aku nk p kuantan malm2 ni semata2 nk makan nasi tuh.. kedai tuh belom tentu bukak..


berbalik kepada cerita asal aku lg.. hahaha.. aku pon dapat lah idea dari seorang sahbat aku lam fb.. dier ckp org bujang masak sardin n telur dadar baru de ummm.. hahahha.. aku pon pe lg.. da lame xmkn nasi ngan ikan sardin nh.. best jgk tuh.. aku pon terus la pergi kedai bawah sana.. nk cari ikan sardin tok masak.. sampai jep kedai tuh,, aku cari x jumpa uhh.. aku tnye la tokey kedai tuh.. dier semua mmg rapat lah ngan aku.. mane tau dier de simpan stok ke apa ke.. dier cakap da mmg habis lah.. hadoii.. kempunan btol aku nk makan nasi ngan ikan sardin.. dah la nk makan nasi goreng ayam tnpa sayur+ nescafe o beng dah xde teman.. hahaha.. pasrah btol... hanya tuhan sahaja yg tau..


berbalik kepada cerita asal lg.. dan lg.. hahaha.. aku pon terpaksa lah beli bende len.. aku beli lah sambal udang.. yg dalam tin uhh.. nmpak cam best.. hmm.. aku pon beli telur.. then.. telur aku bt telur dadar.. then sambal udang tuh aku masak cam bese lah.... tiba mase nk makan.. ak pon try sambal udang uhh.. udang xde pon pdhal hal.. name jep sambal udang.. hadoiyaa.. rase nye.. aouhhh.. mmg... memangggg x best langsungggggggg... hahaahha..


berbalik kepada cerita asal lg.. perut aku lapar.. kan da ckp td.. perut lapar.. hahaha.. walau x sedap sekali pon.. aku terpaksa jgak makan.. hadoiyaa.. tp aku makan separuh jep.. bt isi perut aku... sambal udang neh bikin panassss jep....


nak tgk ke gambar sambal udang uhh?? hmm.... bg aku x sedap.. tapi terserahlah kepada individu untuk menilai nye.. nati org cakap aku ni saje2 je nak bt bankrupt produk org.. mungkin aku x pndai nk sediakn @ masak sambal udang tuh.. hahahha... yg pasti belom cuba belom tau... hahahahha..





inilah dier sambal udang.. hehehehe..


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz