Orang Kayangan~



aku tak sangka lah de orang yg datang dari kayangan.. sebelum ini, aku mengangap orang kayangan itu adalah cerita jenaka sahaja. cerita yang pada masa dahulu yg buatkn aku heppy jep!!!


tapi,pd 18 oktober 2010 yang jatuh pada hari isnin, mereka telah turun kebumi. dorang siap sekodeng aku tengah facebooking lagi.. ngeri jugak.. heiheihehiehei.. tiba2 aku nmpak ada 2 orang kayangan dari balcony aku.. balcony aku tingkat 8 uhh.. aku sebenarnye, nk mlarikan diri tp, takot dier kejar aku pulak.. aku pon buat2 selamba jep.. nmpak macam dorang ni jinak jep.. hahaha.. aku pon bt2 jinak jugak.. hahaha.


sebagai bahan bukti aku telah mengambil gambar makluk dari kayangan ini... sila lihatnye dengan hati yg terbuka.. hakhak.





salah seorang drpd mereka sedang memerhatikan aku!! eee~






mereka sedang memerhatikan bumi... Salah seorang drpd mereka membawa senjata yg membahaya.. hakhakhak





gambar pesawat mereka untuk turun ke bumi.. hahaha..






gmbar pesawatnye lagi atau lebih dikenali kenderaan pelbagai guna mereka!! haha


aku dah tgk dengan mata aku sendiri.. lantak korang lah nk percaya ke x!! hahahahaha.. cute jgak makluk kayangan ni kan!! hahaha.



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz