Bandar indera mahkota





Hari ni tiba2 aku nk cerita pasal Bandar indera mahkota yang lebih dikenali IM. Terletak disatu negeri yg bernama negeri Pahang. Aku tulis blog ni cam tulis buku teks lak. Hahaha. Peristiwa ini berlaku pada 31 ogos 2010. Baru je lagi. Tak lah lama sangat kan. Dalam 3 bulan lepas lah.


Aku yang pada masa itu hendak pergi ke kuantan. Pergi makan n jalan. Hajat dihati nk pergi shopping mall kat kuantan parade n megamall. Tapi aku tiba2 berubah fikiran. Aku la kononnye.. haha. So aku pergi makan di satu tempat yg bernama pantai balok. Aku ni tak tahu nk pronoun balok. Haha. Kelakar jep. Balok ke baluk ntah la.. ikot suka aku je nk pronoun.. haha.


Then lepas aku makan kat pantai balok.. aku pon pergi meronda sekitar kuantan. Konon nk mengenal jalan ahh ni.. pdhal sesat. 2 3 kali jumpa jalan yang sama. Pe da aku ni.. haha.. mmg istilah sesat xleh lari dari idop aku kot.


Pastu aku pon pergi la ke pantai lain sekitar kuantan. Pantai itu yang diberi nama tanjung lumpur. Sebenanrnye xde niat pon nk pergi ke tanjung lumpur neh. Aku sebenarnye nk mencari Bandar indera makhkota. Nak tengok pe yg ada kat sana. Mane la tau de port best untuk lepak ke. At least aku nk tgk dulu pe yg de kat sana kan.. sbb aku x pernah pon sampai kat Bandar indera makhkota.


cari punya cari Bandar indera mahkota ni.. x jumpa jugak. Jumpa signboard then jalan terus belok kanan tiba2 signboard hilang. Hahaha.. mengarot btol. Ngeri jep.. haha. Asyik2 aku jumpa pelabuhan kuantan. Knpe ngan palabuhan kuantan ni? De pe kat sana?


Pusing kiri jumpa signboard pelabuhan kuantan. Pusing kanan pon sama. Hahaha.. kelakar jep mase tuh.. gelak2 lam kereta. Ingat2 balik memang kelakar giler. Sbb mase tuh aku bt cool jep. Macho la konon nye.. cehh.. Pdhal gelabah je lebihh. Malu dowh sesat. Hahaha.


Haish.. Bandar IM neh.. kenape la ko menhilang diri time aku nk p sana. Haha. Aku nk cari jugak Bandar indera mahkota neh 1 hari t... sampai sekarang x jumpa2 lagi neh. Hadoii.. fahmi2.. aku nk cari maps lam google. Pastu aku nk print map tuh. Hahaha.. baru x sesat. Tampal lam kete. Senang cket. Haha.


K lah.. itu saja.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz