boneka~ tunjukkan aku






hari ni aku nk post lagu yg aku suka.. hehe.. tiba2 aku suka lagu ni.. mula2 aku dgr pon tiba2 aku terus diam. x ckp pape.. aku cuba menghayati lagu ni.. sdalam yang mugkin.. mungkin x sampai ke dasarnye tapi aku hampir2 lemas uh.. cewaaahh fahmi nieh.. hahaha.. xpaham dowh.. pe mende fahmi ckp tuh.. hahaha...


anyway.. aku rase ada baiknye aku ltak lam blog aku sbgai lagu yg aku minati.. boleh aku terus n terus menyanyikan lagu ini smpai bila... hehe~ tajuk nye adlah tunjukkan aku dari dinyayikan oleh boneka.






Musik dari jiwa...
Lagu dari hati...
Cerita sepurnama...
Canda dan menangis...
belum ku selami...
caturan terjadi...
lelah dipukul badai...
apa mungkin terlerai???
ohhh.. ohh ohhh.....
soalan tersendu...
balas hampa bisu...
tuhan, tunjuk sesuatu..
apa dia yang satu itu???
tunjukkan aku...
tunjukkan aku...

apa bisa ku cinta..
kamu seprti mana..
aku dicinta kamu??
aku dijaga kamu??
atau kamu terlalu...
indah buat diriku??
beda dari diriku??
aku pon tak menahu..

soalan tersendu
balas hampa bisu..
tuhan tunjuk sesuatu..
apa dia yang satu itu??
tunjukkan aku..
tunjukkan aku..

apa bisa ku cinta..
kamu seprti mana..
aku dicinta kamu??
aku dijaga kamu??
atau kamu terlalu...
indah buat diriku??
beda dari diriku??
aku pon tak menahu..


apa bisa ku cinta..
kamu seprti mana..
aku dicinta kamu?
aku dijaga kamu?
atau kamu terlalu..
indah buat diriku??
beda dari diriku??
aku pon tak menahu..
aku pon tak menahu..
aku pon tak menahu..


apa bisa ku cinta..
apa bisa ku cinta..
apa bisa ku cinta..
tuhan, tunjukkan aku..



thanks kepada org yg memberi lagu ini.. hehehe
ummuahh.. muahh.. and
mmmmmmmmmmuuuuuahhhhhhh..


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz