suami isteri




haihh.. aku pon x tahu pe yg aku rase sekarang.. bercampur2 semuanye.. seriusly aku mmg dah buntu dgn apa yg berlaku...
dengan kerja aku yang bertimbun2.. rase agak tidak tenang malah tension yang amat sangat.
ditambah pula dengan kerja tambahan yg diberi oleh bos aku yang lain.. aduuh.. sakit kepala dowh..

haihh..bercampur pulak dengan aku ada gaduh2 dengan isteri aku..
sakit hati btol bila tgk benda tuh.. tak tahu nk cakap..
seriusly aku mmg nk tau pasal benda yg aku tgk tuhh.. aku duk pikir dah lame.. sampai sakit kepala..
asyik2 pikir pasal benda tuh jep.. haihh..
sebenarnye.. sy tak paksa awk untuk explain benda tuh.. tp wak tau tak!!!
setiap mase sy duk pikir psal benda tuh...

aku x pernah mintak semua ni berlaku pada diri aku..
mungkin apa yg berlaku ada hikmah disebaliknye..
ya alllah.. berikan lah ketenangan jiwa kepada hamba mu ini..
semoga aku kuat menempuhi apa yang berlaku.. amin..

aku telah mengambil keptusan ku..
semoga keputusan ku ini, dapat menenangkan jiwa ku ini..
dan dapat memenangi kesemua pihak...

aku akan menyiapkan kerja2 ku dengan apa cara sekali pon..
tidak kira lah apa yg akan berlaku..
aku akan mementingkan kerja2 ku!!! daripada kerja tambahan oleh bos aku yg lain..
kerja aku mempunyai gred dan sumber rezeki utk isteri dan anak2 aku..
tapi..kerja tambahan oleh bos ku yang lain adalah bukan sumber rezeki aku..
hanya dapat memenangkan hatinye sahaja.. kerja aku adalah my priority now!!

aku juga tidak akan terus n terus bergaduh pasal benda tuh..
memang pada masa ini dan keadaan sekarang terlalu complicated.
dimana... aku terlalu ingin mengetahui akan benda yg aku lihat itu..
setiap masa aku duk pikir benda ni jep.. aku try buat2 sbuk tok melupakn benda ini,, tp masih x dapat.
si dier iaitu isteriku tidak mahu explain walau sepatahpon kerana tidak mahu remain akan kisah dahulunye..
arghh.. someone should sacrifice!!!
someone kena mengalah..
dan aku mengabil keputusan utk mengalah..
aku akan cuba untuk berpura2 ok.. thats means i 've to pretending.
aku tahu aku boleh buat.... mungkin pada suatu masa nati, benda ni akan hilang dari ingatan ku..

jika masih tidak hilang.. aku... aku akan...
aku akan jadikan benda itu sebagai kenangan pahit aku..
mungkin bila aku meletakkan benda itu sebagai kenangan pahit aku,,
aku akn dapat melupakannye...
tapi.. pada masa itu, aku dan dia mungkin... mungkin.. hmm~
perkara yang paling aku hendak hindari..
dan pada masa itu juga.. mungkin aku...........
bersambung...

k lah itu sahaja..
dah penat aku nk reka2 cerita nehh... haha..
nati aku buat novel korang baca ahh.. haha..
dah xde idea nehh.. mintak maaf byk2.. k chill..

aku nak sambung buat FYP aku lakk.. hehe~

2 comments:

ezani elias said...

hahaha... kawin pun blum lg !

Fahmi Aziz said...

dah kawin lahh.. ko je x datang.. hahahha.

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz