berfikir.. hmm



hmm.. hari ni dan pada mase ini.. tergerak hati ku untuk menulis apa yang akan terjadi padaku 5 tahun or 10 tahun dari sekarang.. siapa aku pada masa itu??? hmm.. tiada siapa pon yang mengetahui akan hal sedemikian rupa... walauapapon, ianya bergantung pada usaha aku pada masa sekarang ini.. bak kata org2 tua yg suka cakap omputih.. hahaha.:


Yesterday Is A History or Our Memory,
Today Is A Gift..
and Tomorrow Is A Mystery.....


aku perlulah menggunakkn gift aku pada hari ini.. gunakan sebaik2 mungkin.. tidak kira dari hal akedemik, kehidupan, cinta, persahabatan dan sebagainye... anyway itu semua masih lagi tidak menjamin 100%... sbb tomorrow is a mystery... insyallah apa yang aku usahakan akan dapat ku kecapi pada kemudian hari(tomorrow).. doakan untuk aku.. amin..





apa yang aku sedang pikirkan tuh??? tuhan sahaja yang maha mengetahui..





aku sebagai manusia dan sebagai hamba Allah.. aku hanya mampu usaha.. aku tidak mampu menentukannya.. ianya bukan urusan dan melepasi batas aku untuk menentukkanye. aku berdoa, tawakal.. apa yang aku hajati.. isyallah dengan izinnye.. aku akan dapat.



Fahmi Aziz..
hanya mampu merancang...
menetukan bukan nye urusanku..
semoga segala yg dihajatkan, kelak akan diperolehi nye...


1 comments:

Anonymous said...

aku tau apa yg duk fikirkan..hang masa tu duk fiikir mcm mana nak pikat budak perempuan tu kan..sebelum watch movie...

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz