gelagat makan aiskrim...



hello all.. ha~ aku nk letak pic makan aikrim ngan housemate aku neh.. aku xmao ckap bnyak2 dahh.. just nk letak pic jep.. ok x?? lau ak tulis panjang2 pon korang boring gak.. btol x?? tu lahh.. sape lah suruh korang bace.. kang dah menyesal..

orang cakap..sesal dulu pendapatan sesal kemudian xde gunanye.. mksudnye menyesal kemudian hari xde guna dan bersusah-susah lah dahulu.. bersenang2 kemudian hari.. kalau merebung buluh biar dari lunturnye.. hmm.. pelik jep!! ehh..eh.. pham ke x?? aku pon tapaham sebenarnye neh.. aku men taip jep.. rosak bahase btol.. haha.

lau x phm bukak kamus dewan bahase dan pustaka.. kat sana penerangan lebih terperinci yang korang akan dapat.. dari blog aku.. mane lah ade bende tuhh.. blog aku ni bukan nye blog education.. haihh.. korang paham x lagi?? tak paham lagi la tuh.. haihh. blog aku.. pasal aku lahh.. yang korang nk bace pasal aku kenape?? nak cari pasal gan aku eehh?? nk gaduhh ke?? x puas hati cakap lahh depan2.. senang. blahh la wei.. drpada aku tgk korang bace blog aku baik korang pergi menari2 kat tepi pantai.. susah btol ni phm.. haihh.. ekot suka aku la nk tulis pe.. de aku kisah?? yg korang dengki pehall?? dari td lagi aku da ckp kan..
hhmmm.......... pe bende lahhh aku mengarot neh.. sory tau.. aku men taip je sebenarnye neh.. hahahha..

k lahh.. nk upload gambar neh.. 1.. 2.. goo.. yeahhh.. gmbar de kat bwah.. sila lah tgk~ :)))

<--1-->


<--2-->


<--3-->


<--4-->


<--5-->


<--6-->



kitaorang sebenarnye try aiskrim baru.. mac flury milo.. uhh.. boleh tahan jgak.. nk cakap best xde lah sangat.. nk cakap best tuh.. mmg best kot.. hahaha.. ntah la.. selepas kitaorang makan aiskrim.. kitaorang pon pergi la jumpa Mr tan.. tandas lahh.. haha.. saje jep.. dah jadi perkara wajib.. hahahha. kenape lahh eaa..







sempat gak snap kat toilet.. hahaha..







ok lah.. itu sahaja.. igatkan nk upload gmbar jep.. salah pulak cerita byk2.. haihh.. k lahh. bubyyeee all..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz