Multitasking..





Pada 4 november 2010 pukul petang lah.. x ingat da extact time.. aku sangat lapar.. breakfast aku da skip.. konon nye nk diet lahh.. ish3.. kehidupan x sihat btol lahh.... bila tibanye waktu petang mula perut rase lapar bangat..


Aku yg tgh syok facebooking mase tuh, tiba2 perut aku lak mendendangkan lagu yg merdu... then baru lah aku tau perut aku sebenarnye mencuba untuk berkomunikasi degan aku.. “woii manusia isi la perut ko ni.. x reti bahase btol” lebih kurang camtu lah bunyi nye..


Aku xmao bhenti berfb.. haha.. biase lah giler fb.. hari2 aku tukar status relationship aku kat fb.. haha.. da cam org giler.. org yg komen2 pon apa kurang nye kan.. haha.. hadoiyaa.. kenapelah suprise sngat... tu semua status fb jep.. bukan status aku yg btol2.. smpai mase t aku ckp lahh haihh.. xphm btol manusia nehh.. hahaha.


Eh.. berbalik kepada cerita td.. aku pon pergi la dapur.. bukak peti ais cari daging buger then amek 1 biji telur tok masak burger special lahh.. kononnye..


Pastu.. sambil2 aku masak.. aku chatting ngan member2 aku kat fb. Multitasking kan.. boleh buat byk kerja lam 1 mase. .. sbnernye time tuh aku tgh masak.. tgk facebooking, tgh tgk video.. tgh bace blog2 org.. tgh tgk tv.. dengar lagu n mcam2 lagi lahh.. byk giler kan.. haha.


Dlam keasyikan bt kerja byk2 neh.. aku terlupa lak pasal buger aku.. de atas dapur lagi.. lupa nk angkat.. hadooii.. tu lahh.. manusia ni bukann nye machine. Bukannye computer, bukannye divice yg boleh bt multitasking.. haiiyoo.


Aku tgk burger aku dah hangus.. da jdi wrna hitam.. hitam legam uhh.. haha.. ayt org traganu.. suka2 tmbah 1 lg ayat kat blakang.. hitam legam lah hitam letum lahh.. haha. Aku nk cakp hitamm lahh.. phm x? Hadoi.. susah btol korang ni nk phm. Owhh., silap marah lak.. haha


aku pon terpaksa lah makan burger tuh.. nk bt camne.. xkan nk buang.. yg tu je last.. kesian kan.. dengan rela sambil x rela.. aku gigit dan telan satu persatu.. akhirnye dapat habis jugak.. amin..


knape dgn aku ni ek?? Hahaha.. slalu jep bt kerja byk2 lam satu mase.. dlo aku bt 2 assignments lam 1 mase.. biler aku blur assignment tuh.. aku buat assignment 1 lgi... pastu aku dgr lagu tgk tv borak2.. bercampur otak aku dgn 2 sbjek yg berbeza dengan tv lgi, kerenah member2 lagi.. hahaha.. lau aku pergi jogging.. aku mesti jog smbil nyanyi.. x kuat lah.. slow jep.. x pon aku mengira.. kira berapa langkah aku jog.. lau aku bace novel, aku bace sambil borak2 ngan member aku.. haihh.. xkn masak pon nk bt cam ni jgk?? Hahha.. nati terbakar 1 rumah.. haihh... smlm pon.. aku masak sambil2 men games.. haha.. games battlefield Vietnam lagi.. pe lah aku ni.. xleh ke bt kerja 1 per satu.


Itu lah cerita multitasking.. anyway we all know, multitasking is a common thing that machine can do. But then don’t treat me like a machine!! I have of machine don’t have. I have feeling.. Hahaha. Ok x? that is another story lahh.. saje nk tmbat2 sket.. haha.. don't use logic to evaluate human.. use your heart.. we 'are not machine k.....
chill.. masuk story len cket2 da!!! bubye all~

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz