Saat kau pergi- Vagetoz




hari ini aku nk share lagu yg telah dipopularkan oleh roomate aku dahalu.. pada zaman kolej dahulu, roomate aku ni selalu pasang lagu ni.. kadang2 buat ulit kitaorang untuk tdoe.. zaman sekarang xleh da... roomate aku sekarang ni.. asyik study n pakai headset jep.. hahahha.. ok lah kat bawah ni aku buat kupusan cket untuk lagu ni... cool k. jgan nangis suda...







bagi aku, tiada siapa pon dapat mengukapkan betapa sukarnye hati ni untuk merelakn sesuatu yang indah itu pergi.. pergi nye untuk mencari ketenangan jiwa dan mengenali diri... aku disini, hanya mampu merelakannye wlapon dengan berat hati.. hanya doa dan harapan mengiringi aku disetiap hari2 yg mendatang....

Sayang!!! ingati pesanan2 ku... semadikan lah pesananku didalam ingatanmu.. pergi lah mencari ketenangan dan kenalilah dirimu kerana perjalanan hidupmu masih jauh lagi.. pergilah, pergilah, dan bawakanlah bersama pesanan-pesanan ku sebagai bekalan untuk kamu kelak....

dan ingatlah.. kerelaan ku melepaskn mu bukan kerana terpaksa... kerana kerelaan hati ku ini sendiri.... fahami dan hayati lahh.. disaat terakhir dapat juga aku mendengar gelak tawa mu!! thanks a lot k..
anywayy.. lagu ini dapat mengukap seribu makna bagi aku....







Saat kau pergi
Berlinanglah air mataku
Betapa cinta ku rasakan
Kebahagiaan itu
Kini lenyaplah sudah

Tak pernah ku inginkan
Perpisahan ini terjadi
Ku hanya bisa merelakan
Jika memang kau pikir
Ini lah yang terbaik

reff:
Tak perlu kau beri alasan
Mengapa kau ingin pergi meninggalkan diriku
Karena ku yakin mungkin semuanya itu bisa
Membuatmu bahagia

Sepenuhnya ku menyadari
Bahwa cinta itu tak mesti harus memiliki
Namun ku akan terus selalu menyayangimu
Setulusnya hati

Tak pernah ku inginkan
Perpisahan ini terjadi
Betapa cinta ku rasakan
Kebahagiaan itu
Kini lenyaplah sudah

Repeat reff

Saat kau pergi
Berlinanglah air mataku


cewahhhh... makin lama aku mengarang makin boleh buat novel.. hahaha.. berlagak kan!! hhaha..

1 comments:

HBlogger said...

Erm, if it's bout her, dun worry pal. Gonna look on her for ya. She's strong.

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz