Alamanda or Alabama?



hehe.. tiba2.. aku rase nk berbloging pulak pagi hari ni.. aku nk crite cket neh.. nk dengar x? kalo korang kenal aku,aku ni mmg jenis suka bercerita.. kalo korang nk tau bace lah.. kalo xmao xpayah lah.. hehe..

actually, bila duk sorang2 ni, teringat lah benda2 yg lepas.. rase rindu sngat2... hmm.. wat to do?? haihh.. then, aku pon teringat jugak lah pasal housemate aku.. selalu lepak sama kat alamanda lahh.. kitaorang dulu, selalu pergi alamanda tgk movie n makan2.. tempat yg dekat kat the mines ade je.. tp x best.. kitaorang prefer alamanda kat putrajaya lagi.. setiap minggu kitaorang pergi sana.. huhu.. best uhh..

tapi, selepas aku mengalami kesibukkan yang berpanjangan, amalan pergi ke Alamanda dihentikan.. begitu juga member2 aku.. dorang pon sibuk jugak bila aku sibuk.. hehe.. bagus2...

bila agaknya nk pergi lagi ni?? time aku free sekrang ni, dorang pulak x free.. hadoi.. dorang pulak cuti sem.. haihh.. xpe2.. lagi 2 3 hari lagi aku dapat cuti midsem.. pastu selang 2 3 miggu aku dapat lah cuti sem.. HEHEHE.. yeahh.. doakan aku berjaya yep..

hmm... pe lagi nk tulis eaa?? ha.. seperti yg aku ckpkn.. kitaorang setiap minggu pergi ke alamanda tgk movie n makan2.. pada suatu hari, adalah salah seorang sahabat aku nk ajak kitorang pergi ke alamanda.. tapi dier sebut alabama.. HAHAHA.. bukan 1 kali tapi banyak kali.. dier konfiden je sebut alabama.. at first kitaorang buat tak tau jep.. tapi bila dah banyak kali sebut alabama.. alabama.. alabama.. kitorang pon tegur lahh.. alabama bkan kat malaysia.. HAHA.. alamanda baru lah kat malysia.. nk pergi alabama kew?? pasport dah ada ke belom neh?? HAHHAHA.. pdan muka!!! sampai sekarang kitorang sebut alabama konon perli dier ahh ni.. hahaha..

anyway, aku nk letak pic aku mase kitaorang duk sana.. happy jep mase tuh.. hehe~







Mam aiskrim.. yummy2...





pergi mana2 jep.. mesti aku beli air botol.. aku kena minum air byk lao tak nmpak cam x bermaya.. mcam bad mood jep.. hehe.. kulit kering.. makin itam.. bibir pecah.. n byk lagi ahh... mengade je lebih aku ni.. HAHAHA.. tapi mmg btol lahh..





Haaa.. lagi satu masalah aku, pergi mana2 jep mesti cari toilet..member aku cakap, aku ni ada digestion problem kot... tu lah minum byk sngat.. haha... dorang ni suka hati jep cakap camtuh.. hahahha..




itu sahaja.. hehe.. bubyee babeyhh..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz