cinta??





ha... dalam post aku yang lepas bertajuk pesanan kekasih, aku bertanya apa benda ni cinta? korang tau tak?? korang semua bercinta takkan tak tau kowt.. haihh..

lao aku tanya member2 aku.. apa itu cinta?? at first.. dier akan gelak kan aku dulu.. HAHA.. fine!!! aku pon gelak jugak lahh.. HAHA.. lepas gelak2, dier pon crite jugak akhirnye.. dorang cakap cinta itu suci... cinta ITU buta.. cinta itu kasih sayang.. cinta itu adalah akar umbi daripada rasa sayang.. cinta itu bahagia.. cinta itu karot.. cinta itu sampah.. cinta itu tiada jawapan dan pgertian.. HAHA.. MACam2 jawapan.. x percaye cuba la tanye member2 korang.. tengok pe dier jawab!!!


bagi orang yang pernah berfikir apakah itu cinta.. mungkin jawapan nya >>> cinta adalah anugerah.... anugerah yang sangat bermakna.. dimana perlu menjaganya dan perlu dirasai bersama mahupon rasa perit mahupon gembira..


bagi orang yang memahami cinta.. mungkin jawapan nya>>> cinta itu adalah sebuah pengorbanan... berkorban demi cinta rela berubah demi yang tersayang dan tercinta.. rela dan sanggup terima apa yang terjadi asalkn dapat membahagiakn pasangan.


bagi orang yang mendalami perasaan cinta.. mungkin jawapan nya >>> cinta sejati itu adalah cinta tidak bersyarat.. dimana tiada satu syarat pon diletakkan dalam percintaan nya.. kerna mereka tahu cinta itu tidak semestinya memeliki.. lao si dier bahagia tanpa awak.. awak harus bahagia untuk si dier....


bagi orang yang pernah serabot kepala kerana cinta.. mungkin jawapan nya >> cinta itu membigungkan dan tak masuk akal.. f##k off cinta.... tak mahu cinta hadir dlam kehidupan mereka lagi..



cinta?? apa eaa?? cinta tu sebenarnya.. anugerah.. dan cinta sejati itu adalah cinta tidak bersyarat.. dan dalam percintaan memerlukan pergorbanan.. itu lah cinta..

mungkin ada orang yang cuba untuk argue dengan pegertian cinta.. hmm.. mungkin setiap individu ada definisi cinta masing2... pikir lah mane yang betol mane yang salah... hayati lah cinta yang anda miliki..





written by:
Fahmi Aziz.. :))

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz