welcome 2011

first and foremost.. i would like to wish happy new year to all people.. hope what you pointed for this whole year you will get it!!!! try to make happen!!! yeahh..

minta Ampun dan maaf banyak2 diatas segala kesilapan yang telah aku lakukan pada tahun 2010... mungkin kesilapan aku secara kebetulan, disengajakan dan sebagainya.. semoga kenangan lepas menjadi pengajaran buat kita semua.. Semoga kesilapan aku lakukan terhadap korang semua, korang dapat memaafkan aku... begitu berharap kemaafan daripada korang semua.. maafkan aku all.. sesungguh aku adalah manusia.. dan manusia tiada yang sempurna!!!!!!!!!!!!

this year.. aku sambut new year kat K.Trg.. yeahh.. kitaorang sambut kat batu burok.. lepak2 disana.. sambil menonton konsert yang tak seberapa tuh.. haha.. dan countdown ambang tahun baru.. yeah.. kiraan dimulakan dari 15 saat.. dan orang ramai, seluruh warga yang hadir di batu burok turut countdown bersama...

tepat pukul 12.oo.. hanya laungan happy new year dan tiada pon bunga api.. agak kecewa sedikit bila benda ni berlaku.. ahh.. kalo sambut kat kL.. konfem dapat tengok bunga api.. mybe kerajaan nk berjimat.. azam kerjaan trgnu 2011 adalah untuk berjimat cermat kowt!! haha..

aku pon agak pasrah sedikit.. aku berada di batu burok dari pukul 9.30 mlm lagi.. betapa semangat nye aku untuk sambut new year.. haha.. nk tengok bunga api sempena tahun baru dan diringi dengan azam tahun baru..Nmpak lah bermakna cket bila aku mengikat azam tahun baru dan diiringi bunga2 api!!! btol x? haha.. tapi tidak ada bunga api.. anyway azam tahun baru aku tetap ada!! pe dier azam tahun baru aku?? hmm

pada malam tu.. hahahaha.. nk citer cket ni.. haha.. kedengaran riuh rendah yang agak luar biasa.. haih.. aku pon pelik.. makin lama makin kuat.... setelah disiasat.. baru aku dapat tahu.. ada 1 kenderaan yang melalui jalan batu burok membawa lebih muatan.. haha.. kesemuanya bapuk2 termasuk driver uhh.. haha.. muka nmpak cam ganas je semuanya, tapi ada buah dada!! hahaha... siap ada yang rambut blonde lagi.. haha.. malam tuh satu batu burok kacao dier.. hahaha.. lawak dowh.. menjadi hiburan pulak.. bukan menggalakkan.. tapi orang ramai seolah2 mahu mengusir benda ni terjadi di Tranggnu.. mmg la riuh rendah malam tuh.. kereta yang dipandu oleh bapuk2 tuh siap ditahan lagi.. haha.. ada yang ketok2 pintu kereta tuh.. ramai pulak tuh.. sib baik tak rosak kereta tuh...

gambar2 sambutan new year tidak banyak sangat.. nati lah aku upload dalam blog ni.. dalam entry yang sama.. sekarang ni malas nk upload gambar dan hanya mahu tulis jep.. wokey?? azam tahun baru aku.. nati aku cerita.. hahaha.. apa yang aku nk kejarkan dalam tahun 2011 ni.. haha.. nk tau ka? nanti lah!! korang tu dah pasang azam ka belom? sibuk nk tau azam aku punya.. haihh.

hmm... itu lah cerita pada mlm tahun baru.. banyak benda yang berlaku.. tapi hanya dapat diceritakan sedikit shaja.. kalo tak post aku yang ni menjadi panjang giler.. tak mahu lah.. kemalasan ada lah cket2. haha.. ok all.. selamat datang 2011..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz