hampir- hampir nk kena!!!



haih.. hari ni aku blur sesangat.. entah la kenape... tadi aku nk pergi kedai print.. nk print some paper lahh.. print 2 helai kertas jep.. so, masa yang terbaik adalah masa aku nk pergi solat jumaat.. bleh la singgah kat kedai print jap..

dalam pukul 12 lebih.. aku gerak terus ke kedai print berdekatan dgn masjid... selepas print jep... aku pon nk pergi kat kereta.. nk pergi ke msjid pulak.. dalam perjalanan aku ke kereta.. aku kena melintas jalan...

dalam sedar x sedar.. ada kereta nk langgar aku.. lao kereta biasa xpe lah.. ni kereta 4wd.. honda CRV uhh.. lao dier langgar aku sakit jugak lahh.. hadoii.. aku pon tak tahu pe dah jadi td.. bumper CRV tuh sikit je lagi nk kena kaki aku.. aku pulak x buat pape.. aku bediri tengah jalan tuh.. hadoii.. pas aku sedar yg aku duk tengah jalan tuh, aku pon pergi ah ke tepi jalan.. pakcik tuh senyum2 jep kat aku..dier angkat tangan kat aku lagi sambil senyum2.. aku blur giler mase tuh..

pada asal nya.. aku melintas jalan, aku tengok xde kereta pon lalu lalang kat situ.. lagipon jalan tuh sempit.. mmg xde kereta yang bawak laju2 lahh... aku pon buat biasa jep ahh... tapi apa yang dah jadi, mmg menakutkan...

lao lah aku kena langgar tadi.. konfem masuk hospital.. x pergi solat jumaat lah jawab nya.. bila aku masuk hospital baru lah de orang nk mari tengok aku n visit aku.. hmm.. aku terpikir cam tuh lepas aku masuk lam kereta aku.. huhu.. pe dah jadi neh??

aku pon teringat lah, benda yg terjadi kat aku hari ni, sebenarnye dah terjadi kat orang lain... kes yg sama..tapi berlainan kenderaan lahh.. dier nk kena langgar dengan motosikal.... menurut apa yg dier crite lahh... nasib baik dier xde pape mase tuh... alhamdullilah... serius mmg sama lah~ pe dah jadi neh???

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz