Interview the II




hahahhaa.. AKU NK gelak dulu... tiba2 ada sambungan pasal post interview..

anyway.. pada hari Wednesday iaitu 22 december, petang mase tuh, aku dapat call dari MR SIVA!!! how he get my phone number?? donno lahh..hadoiyy.. even my lecturer who give me a lecture in da class don't have my contact number laa.. haihh.. MR SIVA nmpak sangat nak suruh aku pergi interview tuh...

pastu.. me n MR Siva buat arrangement lah.. on thursday 23 december, meet him at main building around 10 AM.. deal!!! dah buat an arrangement.. aku pon pergi lah ke kolej pada 23 december 10pagi.. tak pasal2 bangun awal.. haha.. actually kelas aku on 23 dec, kol 1.45 pm dah cancel and kelas 4.00pm je ada.. tapi kol 10Am dah ada kat college.. haiyaa!!

aku sampai college tepat kol 10AM.. dan jumpa interviewer and Mr siva lahh.. aku terkejut lahh interviewer ni nmpak cam muda... haihh.. muda cam ni buat PHD?? dah la dier ni girl!!! terkejut jugak lahh.. first impression aku, owh mesti dier ni hebat.. hahahha.. btol ahh.. takot jugak~

pastu dier pon start lah interview aku.. siap record lagi.. dier ni buat research kenapa aku doing 3.0 programme and kenape x pergi study oversea?? actually, my major is business computing and im doing UK degree from Staffordshire University... haih.. nak ikotkan, mmg aku buat 3.0 programme and buat uk degree, tapi aku rase cam tak jep!! sebab aku terus jump to level 2.. kalo nk ikotkan 2.0 programme ahh.. HAHAHA.. pndai2 jep aku neh...

dier punya research ni pulak... tanya aku baanyak aspek.. hadui.. kenape buat this program? apa beza study kat malaysia n oversea? and bayank lagi lahh.. nk cakap semua x boleh lah.. sbb dier ni concern about ethical issues and confidential matter... apa yg dier interview tuh x boleh cakap dengan detail lahh!!! interview tuh selama 1 jam lebih.. fuhh lame giler... x sedar pon....

tapi.. pada mulanya... aku nmpak dier x selesa dengan aku.. cara aku cakap macam serius sangat... hahah.. nmpak dier gelabah lahh.. sampai berpeluh dier tuhh.. aku pakai jaket mase tuh x berpeluh pon.. bilik econ kan.. hehe.. kesian dier.. pastu aku ubah cara aku cakap n aku biarkan dier cakap jugak.. at first tuh,, aku je cakap bayank.. dier tanye soklan sket jep.. aku elaborate lebih2 lak... pastu aku tanye dier.. ada ke patut aku tanye orang nk interview aku.. HHAHA... mmg la gelabah dier..

selepas settle interview tuh.. kita pon sembang2 lahh... dier ni actually study kat oversea.. study kat scotland and dier buat psychological study.... hmm.. bagus ahh dier ni muda2 lagi da buat PHD....mesti hebat dier ni.. huhu.. aku x dapat nk buat camtuh.. degree pon ponin kepala dah... huhu... dier pon cakap good luck for my thesis... aku pon cakap benda sama jugak kat dier.. hehe..

lastly, dier cakap, dier ni excited bila aku cakap aku ni different.. HAHAH... dier pon bagi dier punya business card.. aku amek je lahh.. orang bagi kan.. xkan nk tolak pulakk.. sekian.. itu sahaja.. da penat nk tulis ni.. haha..

bubyyee babehh..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz