u can do it!!!








hye.. all... semoga kamo semua chat selalu disamping family dan orang tersayang dan tak lupa juga kepada shabat2..

kali ni.. aku cuma nk bg kata2 semangat jep kat korang.. hehe.. entah lah.. sbb aku pon perlukan kata semangat dari family, org tersyang mahupon member2 aku.. so, bila aku pikir aku perlukan benda itu semua, aku rase orang len pon perlukan nye jugak... sbb kita semua manusia kan.. xkan alien lak nk bukak n bace blog aku neh.. tol x?

tanpa berlengah masa.. aku terus tulis untk post kali ini.... semoga apa yg aku tulis ini dapat memberi semangat untuk study n buat kerja kat korang.. skrang ini, blog adalah sbagai tmpat aku untuk berkomunikasi.. haha.. cam pelik.. x penah di buat orang.. k lah.

plez.. tlong ingat setiap tingkah laku n perbuatan kamo akan memberikn hasil. tak kira hasil nye memuaskan, memeritkan, puas hati dan sebagai nye.. pasti setiap tingkah laku itu ada resultnye..

sebelum membuat sesuatu ingatlah dan berfikirlah apa akan jadi pd kemudian hari.. hmm.. tlong luangkan masa anda untuk study.. luangkan masa anda untuk buat kerja.. lupakan sejenak masalah yang menimpa kamo buat seketika waktu ini.. ok?? u can do itt.. i know.. Please show it to me.. the way u talk such as condifent lawyer when debate in court... i know u can survive and manage ur prob n time.. show to me plez..im beg it.. prove it to me k.. study smart anyway. 1 more thing.. show me that u love me with all of this... jangan hampakan i k..
chaiyook2!!!!

hehe.. somoga kamo semua dapat dan menilai kata semangat aku tuh.. semoga kamo semua bertambah yakin dan rajin untuk buat kerja n study k....


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz