tak tahu tajuk



haih.. malam td, sedang asyik bace novel My Side Of the Mountain tiba2 ada orang snap pic aku.. haha.. aku nk salahkan dier ni.. haha.. bier semua orang yang baca blog aku ni tau dier adalah salah sebab kacao aku membaca!!!

anyway.. dier adlah housemate aku dan dier jugak lah yg pass this novel.. namenya adalah syafiq!! actually, dier pon suka bace novel... tapi novel english je dier bace!! hehe... dier tak suka or tak minat kot novel2 melayu neh.. entah la.. aku pon tak pernah tanye dier kenapa tak bace novel melayu.. aku prefer novel melayu lahh.. hehe!!! eh, the first novel dier bg kat aku novel the animal farm.. HAHA.. terasa diriku berada didalam farm dan mengikut jejak2 binatang untuk menghapuskan manusia.. HAHA..










novel ni, aku belom habis bace lagi.. dah la.. aku nk sambung baca pulak.. sebab masa sekarang ni banyak free selepas settle my FYP.. fuhh lega uhh... may get high grade!! pray for me guys!!! hmm..

hehe.. itu sahaja.. nk sambung bace pulak ni.. asyik berfacebuk jep x elok jugak nehh.. merosakn hati, minda dan sebagainya.. hehehe.. tuhan sahaja yang tahu..
bubye all..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz