Pesanan buat kekasih (updated)




hehehehe... saje je nk letak pic aku ni kat post ni..





aku nk buat ulasan skit pasal lagu ni.. lagu ni, bagi aku sedap untuk didengar dan pergi karoeke...untuk melayan perasaan pon best jugak.. hehe~ SINOPSISnya.. dari fahaman aku lahh.. HAHAHA..


bermula dengan sepasang kekasih yg bahagia.. dan akhirnya hubungan mereka tidak lama.. tiada sebab yang menentu.. dalam kehidupan ini,.. menerima pasangan @ menerima seseorang dengan seadanya adalah benda yang paling berharga.. jikalau dulu, boleh menerima seadaanya kenapa tidak sekarang?? kenapa berubah? kenapa tidak tetapkn pendirian menerima seseorang dengan sedaanya? kenapa mahu ketepikan perasaan dan mahu berpegang pada status? manusia semua adalah sama je lah!! bagaimanapon, segala keputusan telah dibuat.. tidak gunanya lagi untuk bercerita panjang.. akhirnya.. kedua-dua merana... setiap detik.. setiap masa timbul rasa rindu... rindu yang hanya tersemat dihati tetapi tidak dapat diluahkan... deep in my heart!!! IM REALLY NEED YOU.. habis tuh, macam mana nk melangkah pada hari2 yang mendatang jikalau pd saat ini sudah merasa kerinduan itu datang? TIMBULLAH lagu ini sebagai medium untuk melepas kata2 rindu dan sebagai tempat untuk menenangkan hati.. lagu ini yang diberi tajuk.. PESANAN BUAT KEKASIH... dari kumpulan SPRING.. hehe~ pandai2 je aku.. HAHHA..
anyway.. melalui lagu ni... aku dapat membuat ungkapan cinta.. cewahh.. fahmi ni nk jadi businessman ke nk jadi artis? ke pengubah lagu?? ke nk jadi budak sastera?? HAHHAA.. lantak lahh.. ni dier haa..


Jangan LUPAKAN sy.. Jika awk masih ada rasa RINDU...
Jangan RINDUKAN sy.... Jika awk tiada rasa SAYANG....
Jangan SAYANGKAN sy... Jika awk sudah tidak MEMERLUKAN sy..
Jangan PERLUKAN sy... Jika awk tiada rasa CINTA...
Jangan CINTAKAN sy... Jika awk tidak rasa KEHILANGAN sy..


ha.. itu lah dia ilham yang aku dapat selepas mendengar lagu ni.. YEAHH.. ok x? actually, cinta itu datang tanpa disedari... dan kita tidak tahu bahawa itu adalah cinta... dan pemergian cinta itu amatlah dirasai... apa itu cinta eaa?? konfem semua orang xdapat jawab!!! HAHAHA. jom lah.. kita dengar lagu ni dahulu..






sewaktu kau melangkah..
meninggalkn diriku..
sebaknya rasa didalam dadaku..
menahan titis air mata..

ingin aku berpesan..
kepadamu kekasih..
sekiranya engkau merinduiku..
hubungilah aku disini..

jika ada kesilapanku..
maafkanlah diriku ohh sayangg..
dan izinkan aku bertanya..
mengapa kau berubah hati....

kiranya kau ada pengggantiku..
tetapi hidupmu tak bahagia..
relaku memaafkanmu..
dan menerimamu sayangggg..

walaupon hatiku kau lukai..
namunku masih menyayangi..
kerana.. sehingga waktu ini..
cinta ku masih untukmu..

ohh sayang.. dimana kau berada..
janganlah kau lupakan aku..
ingat aku walau sesaat..
seorang insan yang terluka..

ingin aku berpesan...
kepadamu kekasih...
kiranya engkau resah tak lena..
itulah hembusan rinduku...

jika ada kesilapanku..
maafkanlah diriku ohh sayangg..
dan izinkan aku bertanya..
mengapa kau berubah hati....

kiranya kau ada pengggantiku..
tetapi hidupmu tak bahagia..
relaku memaafkanmu..
dan menerimamu sayangggg..

walaupon hatiku kau lukai..
namunku masih menyayangi..
kerana.. sehingga waktu ini..
cinta ku masih untukmu..

ohh sayang.. dimana kau berada..
janganlah kau lupakan aku..
ingat aku walau sesaat..
seorang insan yang terluka..


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz