Marry xmas and happy new year..





hahaha.. dalam mase beberapa jam je lagi.. aku nk naik bus.. tapi nk nk menulis dulu nk nak ucapkan merry xmas n appy new year to all my people.. mintak2 lah x terlepas bus nati.. nk balik ganu pulokk ni... huhu..

ok... saya Fahmi Aziz ingin megucapkan merry Christmas and happy new year.. hope wat ever you wish you will get it.. easily with no obstacles... with any condition and any circumstances... you deserve get it.. cause its all ever you wanted!!!! asking with full of beg and hope!!!! insyallah.. dapat lah..


pada 25hb.. aku jumpa la kawan aku.. dier cakap dier celeb xmas kat kL.. aku nk ikot x larat da lahh.. sebab pagi 25hb aku nk ke muar n melaka n banyak tempat lagi.. so, ada baiknya aku rehat.. lagipon aku kena drive.. huhu... tapi perjalanan itu memang best.. nati aku nk buat lagi travel cam tuh.. hehehehe


hmm.. kawan aku cakap lah.. mase dier celeb xmas kat kL.. dier nmpak Santa Clause.. tepat kol 12.. santa Clouse keluar dengan menaiki kereta rusa nya.. tapi dorang lupa pulak nk bawak stokin.. kalo bawak stokin boleh lah mintak hadiahhh... dorang cakap dorang nk mintak PS3 dari santa clouse.. tapi bila pikir balik x muat stokin pulak.. kena beli stokin besar.. hmm..

patut lah pada malam 24 hb tuh.. aku nmpak bulan.. cantik sangat.. rupa2 santa clouse turun kat kL.. nasib baik tak hujan.. lao tak basah la semua hadiah2 lam kereta rusa dier.. mesti rusa santa clouse tak tahan dengan kesejukaan malam dimalaysia apabila hujan..

apa2 terima kasih santa clause sebab sudi datang malaysia.. sebenarnye.. member2 aku tak tahu pon aku yang ajak santa clouse tuh.. aku hantar email kat dier. email dier SC_2512@yahoo.com... dier reply kat aku bereh.. dier nak datang malaysia.. tunggu lah aku.. malam 25 hb ni aku sapa lah ngan kete rusa aku.. pahtu mu panggil aku jonny.. aku takot orang kenal aku jep.. tu Santa clause reply kat aku lah.. aku pon pelik dier reply aku lam bahase terengganu.. fuhh.. agak berkebolehan jugak dier ni..


even.. member2 aku kat kL.. tak pandai cakap trgaanu.. mmg aku salute lah kat santa clouse neh.. time kasih banyak2.. lagi sekali thank you very much...

ok lahh.. banyak lagi nk tulis ni.. tapi aku nk balik ganu pulok eh.. kang tertinggal bus.. susah pulak.. haihh..


and lastly.. happy new year.. nk citer pasal new year pon banyak ni... tahun lepas azam aku tak mahu kena shisha perisa chery.. tahun ni? hahaha.. azam aku tahun ni lebih bermakna.. korang semua da pasang azam tahun baru ke tak?? ada baiknya berubah dari buruk kepada baik.. betol x?


ok.. aku da lewat ni.. selamat menyambut chirstmas n new year....

bubye all.. muachh3..

p/s: banyak aku mengarot.. tiada kena mengena dengan sesiapa dan tiada niat untuk menjatuhkan sesiapa.. post ini hanya memaparkan untuk entertainment sahaja.. ok all..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 its all about me~
Design by Fahmi Aziz